søndag 29. august 2010

Julekort igjen :)

Har laget et nytt julekort med min datter på, det skal gis bort til slekt eller venner, har ikke bestemt meg for hvem som skal få det, og jeg kommer til å lage noen fler lignende kort som også skal gis bort.
Mønsterarket er kjøpt på panduro for to år siden, jeg husker ikke utgiver, det samme gjelder notearket. Alle blomstene er fra Kort & Godt. Hjerte-charmen har jeg kjøpt i en auksjon. Stempelet i høyre hjørne øverst er fra Whiffofjoy.
Blomsterene er glitret litt med Stickles - Star dust. Jeg vurderer å bruke mer av denne i sirkelkantene, men er litt usikker, beholder det slik foreløbig :) 




Inni kortet, plass til mer tekst her :) (har stemplet innsiden med bobleplast)


2 kommentarer:

  1. Såååå.....fint julekort, kommer i julestemning av det der......Nå gikk det:) gleder meg til å følge deg i bloggverdenen.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det er koselig å høre! Så bra det funket nå, og takk i lige måde :)

    SvarSlett